Міні-музеї в дитячому садочку

Відомо, що вже у ранньому віці діти починають цікавитися предметним світом. Пізнання відбувається шляхом нагромадження чуттєвих вражень від речей, котрі оточують дитину. Радість пізнання й задоволення від споглядання є подібними явищами. Музей здатний збагатити дитину враженнями від нових, незнайомих предметів, які вона ніколи не бачила й немогла бачити у доступній їй дійсності. Це розвиває світогляд та уявлення про навколишній світ. В умовах систематичної роботи і методично правильної організації педагогічного процесу не тільки можливо, але і необхідно починати навчання музейному сприйняттю з раннього віку. При цьому неоціненно велика роль міні-музею у приміщенні дитячого садка, його величезні можливості для прилучення дітей до світу музейних цінностей.


  • «Хліба» (вихователі Легуша Л.І., Захарченко В.А.).
  • «Українських рушників» (вихователі Серкілова В.С., Павліч Л.О.).
  • «Дерев’яної іграшки» (вихователь Романенко О.О.).
  • «Картинної галереї» (вихователь Гаркуша О.М.).
  • «Народно-прикладного мистецтва» (вихователь Юхта В.М.).
  • «Писанки» (вихователі Божко Л.І., Юхта В.М.)
  • «Ляльки» (вихователь Акімова А.І.)
  • «Посуду» (вихователі Костенко І.Г., Шелудько О.А.)