Сторінка практичного психолога

Практичний психолог ДНЗ працює над:

  • Створенням умов, які сприяють охороні фізичного і психічного здоров'я дітей;
  • Забезпеченням їх емоційного благополуччя та індивідуального підходу до кожної дитини;
  • Самостійного та ефективного розвитку здібностей кожної дитини;
  • Підтримці психологічного клімату у колективі;
  • Здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей на всіх вікових етапах;
  • Забезпечення відповідних психологічних умов для нормального самопочуття дитини у дошкільному закладі;
  • Забезпечення супроводу дітей з особливими освітніми потребами;
  • Формування соціальної компетентності дітей;
  • Формування шкільної зрілості дітей;
  • Формування у батьків відповідального ставлення до виконання батьківських обов'язків;
  • Профілактика будь - яких форм насилля над дитиною;
  • Проведення роботи з обдарованими дітьми, спрямувати її на розкриття здібностей;
  • Надання ефективної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу;
  • Сприяння підвищенню психологічної компетентності вихователів, батьків засобами просвітницької та консультативної роботи.

Основні напрямки роботи практичного психолога:


  • Психодіагностична робота:
  • поглибити психолого-педагогічне вивчення дитини протягом усього періоду дошкільного дитинства, виявлення її індивідуальних особливостей, розвитку пізнавальних та особистісних якостей, динаміки її розвитку від середньої вікової групи і до вступу до школи;
  • з'ясувати причини тих чи інших відхилень у вихованні та навчанні дитини; відставання чи випередження вікових нормативів у розвитку певних пізнавальних процесів.


  • Консультаційна робота:
  • допомогти батькам, які вперше приводять дитину до дошкільного закладу усвідомити психічне навантаження, яке доведеться пережити дитині під час періоду адаптації;
  • допомогти в налагодженні постійних психолого-педагогічних взаємин з вихователями, підвищити психологічну компетентність з певних питань, що сприятиме кращому розумінню батьками себе, своєї ролі у житті дитини і самої дитини й позитивному ставленні до неї;
  • з'ясовувати причини психологічних проблем, які виникають у родинному спілкуванні та шляхів їх цивілізованого розв'язання;
  • допомогти батькам у процесі вибору для дитини гуртків, школи тощо.




  • Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота:
  • здійснювати психолого-медико-педагогічні заходи з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, формувати соціальну корисність життєвої перспективи.

  • Психологічна просвіта:
  • підтримувати потребу в спеціальних знаннях щодо розвитку і виховання дитини, своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі.